
Ο Αμερικανός φόργουoρντ της ΑΕΚ, Ντελρόι Τζέιμς, τόνισε για την αυριανή (01/11) αναμέτρηση της «Βασίλισσας» με Ρόζα Ράντομ.
«Μεγάλο ματς αύριο για μας αυτό με την Ρόζα Ράντομ. Έχουμε δύο ήττες στην έδρα μας στο Basketball Champions League και αύριο θα κυνηγήσουμε την πρώτη μας νίκη, μπροστά στον κόσμο μας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο μοναδικός στόχος είναι να παρουσιαστούμε στο παρκέ ως ομάδα και όχι ως μονάδες. Πρέπει να συγκροτηθούμε, να παλέψουμε και όλα θα πάνε καλά. Είμαστε καλή ομάδα και μένει να το αποδείξουμε με ένα νέο ξεκίνημα αύριο. Είμαι σίγουρος ότι όλοι μετά τον αγώνα θα είμαστε χαρούμενοι».