
Οι Μάγκες ηττήθηκαν από την ομάδα του Ομίλου Ξυνή και ο Παναγιώτης Νικολαΐδης ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο και τον ευχαρίστησε για την τεράστια στήριξη του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE