
Δείτε το πανό που έφτιαξαν…
Μήνυμα στήριξης στη γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ έστειλαν οι οπαδοί της Saint Pauli, η οποία ξεκινάει σήμερα τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στις 02:00 τα ξημερώματα πήγαν στο λιμάνι του Αμβούργου και φωτογραφήθηκαν με το παρακάτω πανό.
