Μοίρασε φυλλάδια ο Δήμος για την …υπογειοποίηση
Κώστας Κοσικίδης
Ο Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας μοίρασε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο σε όλους τους κάτοικους της περιοχής, ενημερώνοντας (!) τους για το “κακό” που θα τους βρει αν υλοποιηθεί στην περιοχή μαζί με την Αγιά Σοφιά, το έργο της υπογειοποίησης.Αναλυτικά όσα αναφέρουν μέσα στο φυλλάδιο:«Θέλουμε ένα γήπεδο για την πόλη και όχι μια πόλη για το γήπεδο».Τι σχεδιάζουν για το κέντρο του Δήμου μας;
Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε διαβούλευση από την Περιφέρεια Αττικής η υλοποίηση ενός σχεδίου της εταιρείας ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε., στο οποίο προβλέπεται:
- Η υπογειοποίηση τμημάτων των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου – Φωκών – Χρ.Σμύρνης σε μήκος 275 μ. ακριβώς μπροστά από το υπό ανέγερση γήπεδο.
- Το υπόγειο τμήμα θα χρησιμοποιηθεί ως είσοδος οχημάτων στο υπόγειο πάρκινγκ του γηπέδου, που προορίζεται για πρόσωπα VIP και συντελεστές των αγώνων. Για τον ίδιο λόγο θα χρησιμοποιηθεί και τμήμα της οδού Χρυσ. Σμύρνης.
- Η κατάργηση της σύνδεσης της οδού Χρ. Σμύρνης με την Πατριάρχου Κωνσταντίνου και της Πατριάρχου Κωνσταντίνου με την οδό Ιωνίας.
- Η μετατροπή της κεντρικής Πλατείας (Πατριάρχου) της Ν. Φιλαδέλφειας σε κυκλικό κόμβο χωρίς σηματοδότες για τους πεζούς.
- Η μετατροπή της διασταύρωσης Φωκών – Δεκελείας – Πίνδου – Τρυπιά σε κυκλοτερή κόμβο χωρίς σηματοδότες για τους πεζούς.
Τι προβλήματα δημιουργεί το σχέδιο της υπογειοποίησης;
- Μόνιμη και σοβαρή καθημερινή κυκλοφοριακή επιβάρυνση αφού καταργούνται αρκετές διαμπερείς κινήσεις και μεταφέρεται ο φόρτος στην ήδη κορεσμένη Λ. Δεκελείας.
- Μόνιμα καθημερινά θέματα οδικής ασφάλειας. Σοβαρά εμπόδια στην κίνηση των πεζών, των παιδιών, ηλικιωμένων, ΑΜΕΑ, γονιών με καροτσάκι, καθώς και στις άλλες χρήσεις αναψυχής, εστίασης, υπηρεσιών, λόγω των κυκλοτερών κόμβων.
- Όμοια οι ράμπες καθόδου -ανόδου στο υπογειοποιημένο τμήμα δημιουργούν ένα μόνιμο φραγμό στην κίνηση πεζών σε μήκος 341 μ. (μεγαλύτερο δηλαδή από το τμήμα που πεζοδρομείται).
- Η κυκλοφορία θα διακόπτεται εκ των πραγμάτων τις ώρες των αγώνων και τα οχήματα θα εγκλωβίζονται στο υπογειοποιημένο τμήμα.
- Σοβαρή και μεγάλη όχληση την περίοδο της κατασκευής επί πολλούς μήνες ή και χρόνια λόγω σκόνης, θορύβου, ρύπανσης, παρεμβάσεων στο ρέμα Γιαμπουρλά, μετατόπισης των δικτύων των οργανισμών κοινλης ωφέλειας και κυκλοφοριακό χάος αφού δεν έχει προβλεφθεί πώς θα κινούνται τα οχήματα.
- Σοβαρή αλλοίωση της όψης και της φυσιογνωμίας του παραδοσιακού οικισμού, αύξηση θορύβου, επιπτώσεις στις χρήσεις γης.
Ας σημειωθεί ότι:
- Το σχέδιο αυτό παράγει ένα μικρό χώρο εκτόνωσης των φιλάθλων για τις λίγες ημέρες και ώρες των αγώνων και εισόδους για τον υπόγειο χώρο στάθμευσης του γηπέδου. Πρόκειται για δύο θέματα που μπορούν να λυθούν και χωρίς την υπογειοποίηση.
- Η κίνηση των οχημάτων δεν θα εξυπηρετείται από τα λίγα μέτρα της υπογειοποίησης. Για να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων θα έπρεπε το υπογειοποιημένο τμήμα να καταλήγει στην Εθνική οδό.
- Καταργείται η κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου η οποία παραδόθηκε το 2013. Η υλοποίηση της μελέτης είχε ήδη ενταχθεί προς χρηματοδότηση στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής με 1,5 εκατ. ευρώ και αφορά όλη τη Ν. Φιλαδέλφεια.
- Το έργο θα υλοποιηθεί με δημόσια χρηματοδότηση και προεκτίμηση τα 15 εκατ. ευρώ (!)
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο
Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο
Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο
YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο
TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο
X
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement
-->