10.10
12:29

Εισιτήρια για το ντέρμπι από την Ερασιτεχνική

Κώστας Κοσικίδης
Εισιτήρια για το ντέρμπι από την Ερασιτεχνική

Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει την Παρασκευή το απόγευμα τον Ολυμπιακό, στο ντέρμπι της αγωνιστικής.

Η Ένωση θα διαθέσει 550 εισιτήρια στους φιλάθλους της, τα οποία θα προπωλούνται από τα γραφεία της Ερασιτεχνικής.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η ανακοίνωση:

«Πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη ασφαλείας για παιχνίδι της Ένωσης κόντρα στον Ολυμπιακό την ερχόμενη Παρασκευή, με το παρών να δίνουν ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, Αλέξης Αλεξίου, η Γενική Γραμματέας, Σοφία Κάσκαρη, άνθρωποι της ΟΧΕ, του Ολυμπιακού και της αστυνομίας.

Αποφασίστηκε να διατεθούν 550 εισιτήρια, για τα οποία θα υπάρχει προπώληση από την Πέμπτη 12/10, στα γραφεία της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, Φώκων 9. Να αναφέρουμε ότι οι κάτοχοι διαρκείας θα παραλάβουν και αυτοί εισιτήριο με την υπόδειξη  της κάρτας διαρκείας. Οι Θύρες θα ανοίξουν στις 16:00, ενώ το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για τις 17:15».

Advertisement