Ο νέος Αμερικανός γκαρντ της ΑΕΚ υποβλήθηκε σήμερα (07/10) σε μαγνητική τομογραφία στην Ευρωκλινική Αθηνών, όπου και διαγνώσθηκε, ότι υπέστη ρήξη στο μεσομύιο διάφραγμα του δεξιού ορθού μηριαίου. Δόθηκε εντολή και ακολουθεί άμεσα φυσιοθεραπευτικό πρόγραμμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE





