
Σοκ επικρατεί στην ΑΕΚ με την απόφαση της Σοφίας Κοσμά να σταματήσει το βόλεϊ.
Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της Ένωσης ήταν η Σοφία Κοσμά, η οποία ωστόσο ενημέρωσε τη διοίκηση της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, ότι θα σταματήσει την ενασχόληση της με το βόλεϊ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο λόγος που πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση είναι διότι θέλει να ασχοληθεί με άλλες επαγγελματικές δραστηριότητες. Η Ένωση φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αποδεχτεί αυτήν την απόφαση παρά το γεγονός ότι η ομάδα έρχεται σε πολύ δύσκολη θέση, αφού πρέπει να καλύψει το κενό σε ένα πολύ δύσκολο χρονικό διάστημα.