
Ο Μιχάλης Μπακάκης μίλησε μετά το τέλος του αγώνα στην Κροατία τονίζοντας, ότι η Ένωση δεν πήγε στην Κροατία για την ισοπαλία αλλά μόνο για την νίκη και κατάφερε και την πήρε με την καλή της εμφάνιση και το εκπληκτικό φάουλ του Λάζαρου.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα του Cosmote Sport ο Μιχάλης Μπακάκης:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Έχουμε δείξει ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Ήρθαμε εδώ όχι για την ισοπαλία, αλλά για τη νίκη. Το είδατε. Προηγηθήκαμε, δεχθήκαμε γκολ από στατική φάση και μετά με ένα εκπληκτικό φάουλ του Λάζαρου πήραμε τη νίκη».