
Αναχώρησε πριν από λίγο η αποστολή της «Βασίλισσας» για το «Ελ. Βενιζέλος» προκειμένου για το ταξίδι στο Βίρτσμπουργκ, όπου θα συμμετάσχει στο «Bosch Rexroth Cup» .
Την αποστολή ακολουθεί και ο Μάικ Γκριν, η κατάσταση της υγείας του οποίου έχει βελτιωθεί. Ωστόσο, θα εξαρτηθεί από το ιατρικό επιτελείο της ΑΕΚ η ένταση αγωνιστικής δραστηριότητας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE