
Το προπονητικό τιμ και οι παίκτες της ΑΕΚ, υπέγραψαν μια φανέλα των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων, ώστε να την παραδώσουν στο ξενοδοχείο “Μοντάνα” για να τοποθετηθεί στο “Μουσείο” του Αθλητικού Κέντρου.
Δείτε την δημοσίευση της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE