
Ακόμα δυο νεαροί αθλητές της ΑΕΚ πέρασαν από εργομετρικά τεστ, ο λόγος βέβαια για τον Μιχάλη Καμπερίδη και τον Γιάννη Αγραβάνη που ήταν στο πρώτο γκρουπ μαζί με τους υπόλοιπους που πέρασαν σήμερα.
Δείτε την δημοσίευση της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE