
Ο Ντελρόι Τζέιμς ήρθε σήμερα το μεσημέρι στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ.
Έτοιμος και ενθουσιασμένος φάνηκε ο Ντελρόι Τζέιμς σήμερα που έφτασε στην Ελλάδα. Ο Αμερικάνος φόργουορντ έγραψε στο λογαριασμό του στο Instagram: «Είμαστε εδώ. Είμαι έτοιμος. Πάμε να το πάρουμε».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Πηγή φωτογραφίας: KAE AEK