
Ο μέσος της ΑΕΚ βρέθηκε στην Τουρκία για να περάσει τον ελεύθερο του χρόνο.
Ο Μανόλο Χιμένεθ έδωσε ρεπό στους ποδοσφαιριστές του και ο Αστρίτ Αϊντάρεβιτς ταξίδεψε στην γειτονική Τουρκία και στο γνωστό εστιατόριο salt bae του διάσημου Τούρκου σεφ, Νουσρέτ Γκιογκτσέ, ώστε να περάσει τον ελεύθερο του χρόνο. Μάλιστα ο ίδιος θέλησε να το μοιραστεί μέσω του λογαριασμού του στο Instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE