
Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε μια ακόμα σημαντική μεταγραφή, με την απόκτηση του Ντελροί Τζέιμς και εκείνος με τη σειρά του έστειλε το δικό του μήνυμα.
«Είμαι ο Ντελρόι Τζέιμς και θέλω να σας ευχαριστήσω που θα είμαστε φέτος μαζί στην ΑΕΚ. Θα έχουμε μια σπουδαία χρονιά και θα παλέψουμε μαζί την σεζόν 2017-18′ και το Champions League, πάμε» ήταν το μήνυμα του Αμερικάνου φόργουορντ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE