Η Liberty Media θέλει να επεκτείνει το καλεντάρι της Formula 1 πέραν των 21 αγώνων. Η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος έχει αλλάξει πολλά. Άλλα έχουν εφαρμοστεί και άλλα θα εφαρμοστούν μελλοντικά.
Η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στη Formula 1, με την αμερικανική Liberty Media να βρίσκεται πλέον στο… τιμόνι, έχει αλλάξει πολλά. Άλλα θεατά και άλλα αθέατα. Άλλα έχουν εφαρμοστεί ήδη και άλλα θα εφαρμοστούν μελλοντικά.
Αλλά όπως αποδεικνύει η στρατηγική της Liberty σχετικά με την επέκταση του αγωνιστικού προγράμματος (τόσο σε αριθμούς όσο και σε προορισμούς και τρόπο προσέγγισης), η φιλοσοφία έχει πλέον αλλάξει.
«Θέλουμε να συνεργαστούμε με τις ομάδες και να καθορίσουμε πως θέλουμε να εξελίσσεται το καλεντάρι. Όμως η άποψή μας είναι πως πρέπει να έχουμε περισσότερους από 21 αγώνες. Πρέπει να κάνουμε προεργασίες σχετικά με τις αγορές που πρέπει να επισκεπτόμαστε. Ενώ αρχίσουμε να καθορίζουμε το καλύτερο δυνατό καλεντάρι, στις καλύτερες αυτή την περίοδο περιοχές του πλανήτη, θέλουμε να έχουμε ενεργητικό ρόλο.
Να ξεκινάμε εμείς συζητήσεις με πόλεις, ενώ συνήθως γινόταν το αντίθετο, το ενδιαφέρον ερχόταν μόνο από αλλού. Όμως όλα πρέπει να γίνουν σε συνεργασία με τις ομάδες, για να βρούμε που είναι τα όρια και τι έχει νόημα για όλους», είπε ο νέος εμπορικός διευθυντής της F1, Sean Bratches, σε συνέντευξή του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
Παράλληλα, τόνισε τη σημασία του να αποφεύγεται η διεξαγωγή μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων τις ίδιες ημερομηνίες.
Πηγή: sport24.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ
Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News
Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook
Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram
Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube
Βρείτε το AEK1924 στο TikTok
Ακολούθησε το AEK1924 στο Twitter
Advertisement