17.5
17:48

Διαμαρτύρεται η ΑΕΚ για την φάση του Πέκχαρτ

Κώστας Κοσικίδης
Διαμαρτύρεται η ΑΕΚ για την φάση του Πέκχαρτ

Ο Βασίλης Δημητριάδης διαμαρτυρήθηκε έντονα στον Θανάση Τζήλο, για το ανύπαρκτο οφσαιντ του Πέκχαρτ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Πολλά ήταν τα παράπονα της Ένωσης, απ’ τον διαιτητή της αναμέτρησης, Θανάση Τζήλο, για κάποια σφυρίγματα του, αλλά με κυριότερο σφύριγμα την φάση του Πέκχαρτ την οποία υπέδειξε για οφσαιντ, ενώ ο Τσέχος καλυπτόταν.

Συγκεκριμένα, είπε στον βοηθό «Δεν ήταν οφσάιντ και μετά ήταν πέναλτι, δες το, δεν υπάρχει τίποτα».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement