
Ο Πατίτο μίλησε μετά το τέλος του αγώνα στην κάμερα της Nova, τονίζοντας ότι η ήττα απ’ τον Πανιώνιο, πετάει στα σκουπίδια και την νίκη της ομάδας απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova ο Πατίτο:
«Νομίζω ότι δεν παίξαμε έξυπνα. Κατά τη διάρκεια όλης της προετοιμασίας πριν τον αγώνα λέγαμε ότι πρέπει να προσέξουμε τις κόντρα-επιθέσεις του Πανιωνίου. Δεχτήκαμε ένα γκολ από κόντρα – επίθεση και μετά ξέραμε ότι ο Πανιώνιος είναι πολύ δυνατή ομάδα όταν αμύνεται».
Για το αν «πέταξε» η ΑΕΚ τη νίκη επί του ΠΑΟΚ: «Νομίζω δεν υπάρχει αμφιβολία. Αν αξιολογήσουμε την εκτός έδρας νίκη και τη σημερινή ήττα δεν υπάρχει αμφιβολία ότι την πετάξαμε στα σκουπίδια».