
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης μίλησε στην συνέντευξη τύπου, εμφανώς χαρούμενος και ικανοποιημένος για την νίκη της ομάδας, τονίζοντας ότι έδωσαν χαρά στο κόσμο της Ένωσης, αφιερώνοντας την μεγάλη νίκη στο Μάκη Αγγελόπουλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην συνέντευξη τύπου ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης:
«Να δώσω συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες για τον πολύ όμορφο αγώνα. Επιτέλους πανηγυρίσαμε μία μεγάλη νίκη. Στα τρία τελευταία παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό είχαμε παίξει πολύ καλά.
Δώσαμε χαρά σε πολύ κόσμο. Θα ήθελα, εκ μέρους όλης της ομάδας, να αφιερώσω τη νίκη στον πρόεδρο. Οχι για να τον καλοπιάσουμε, αλλά γιατί κάνει πάρα πολλά για την ομάδα. Συνεχίζουμε, γιατί είναι απλά μία νίκη».