13.5
11:00

Ζήτησε την εφαρμογή του replay ο Σαββίδης μετά τον τελικό με την ΑΕΚ!

AEK1924.gr team
Ζήτησε την εφαρμογή του replay ο Σαββίδης μετά τον τελικό με την ΑΕΚ!

Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, λίγες ημέρες μετά τον τελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ ζήτησε με σχετική επιστολή από την ΕΠΟ τη χρήση του βίντεο στο ελληνικό ποδόσφαιρο. 

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ιβάν Σαββίδης με σχετική επιστολή του στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. 

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της Metrosport ο πρόεδρος του Δικεφάλου του Βορρά έστειλε την επιστολή αυτή στη ΠΔΕ λίγες ημέρες μετά τον τελικό του Κυπέλλου ζητώντας το περιεχόμενό της να κοινοποιηθεί στη FIFA για να εγκριθεί η καινοτόμα αυτή αλλαγή από την Παγκόσμια Ομοσπονδία. 

Όπως αναφέρεται, ο Σαββίδης έφτασε στην απόφαση αυτή καθώς είναι ενοχλημένος από την κριτική που ασκείται στη διαιτησία του τελικού με την ΑΕΚ.

Πηγή: sport-fm

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement