
Την επόμενη Πέμτπη θα απολογηθεί η Ένωση για τα επεισόδια στο τελικό, κάτι που σημαίνει ότι θα αγωνιστεί με κόσμο στα παιχνίδια με Πανιώνιο και Παναθηναϊκό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως φαίνεται ο φόβος να μην αγωνιστεί με τον κόσμο στο πλευρό της η Ένωση στα παιχνίδια των playoffs, δεν υπάρχει πλέον. Η ΑΕΚ θα απολογηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, κάτι που σημαίνει ότι θα αγωνιστεί κανονικά με κόσμο στους αγώνες με Πανιώνιο (μια μέρα πριν την απολογία της) αλλά και με τον Παναθηναϊκό.