06.5
20:20

Χιμένεθ: «Με τέτοια διαιτησία δεν είχαμε τύχη»

Κώστας Κοσικίδης
Χιμένεθ: «Με τέτοια διαιτησία δεν είχαμε τύχη»

Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε μετά το τέλος του τελικού, στην κάμερα του CosmoteTv, ιδιαίτερα εκνευρισμένος για την σημερινή διαιτησία του Κομίνη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΒΟΛΟ: ΠΑΝΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ – ΠΕΝΥ ΜΑΚΡΗ – ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΣΙΚΙΔΗΣ

Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα του Cosmote Tvο Μανόλο Χιμένεθ:

Για τα παράπονα για την διαιτησία;

“Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε σήμερα τύχη με την διαιτησία. Σε ένα ισορροπημένο παιχνίδι που θα έχανε αυτός με τα περισσότερα λάθη τα περισσότερα λάθη τα έκανε η διαιτησία”.

Από τους παίκτες έχετε παράπονο;

“Δεν έχω κάποιο παράπονο. Οι τελικοί παίζονται άλλες φορές παίζετε ποδόσφαιρο άλλες όχι. Ήταν ισορροπημένο το ματς εμείς κάναμε κάποια λάθη αλλά τα περισσότερα τα έκανε η διαιτησία”.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement