05.5
19:56

Ντέμης: «Μου αρέσε η κοινή δήλωση των δυο τους»

Κώστας Κοσικίδης
Ντέμης: «Μου αρέσε η κοινή δήλωση των δυο τους»

Ο Ντέμης Νικολαΐδης μίλησε στο «Ντεμοτεχνείο» τονίζοντας ότι του άρεσε η κοινή δήλωση Μελισσανίδη-Σαββίδη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντέμη Νικολαΐδη:

«Τον φίλαθλο δεν τον ενδιαφέρει αν έχουν καλή σχέση ή όχι. Τον φίλαθλο τον ενδιαφέρει τι είναι αυτό που βλέπει. Το ότι έκαναν μία κοινή δήλωση οι δυο τους μου αρέσει».

«Είναι τραγικό αυτό που συνέβη… Ας είναι όμως μια αρχή για να βγαίνουν δύο πρόεδροι που είναι αντίπαλοι σε έναν τελικό και να κάνουν μαζί δηλώσεις. Δεν πρέπει όμως να περιμένουμε να υπάρξει κι άλλος άτυχος άνθρωπος».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement