
Ο Ντέμης Νικολαΐδης μίλησε στο «Ντεμοτεχνείο» τονίζοντας ότι του άρεσε η κοινή δήλωση Μελισσανίδη-Σαββίδη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντέμη Νικολαΐδη:
«Τον φίλαθλο δεν τον ενδιαφέρει αν έχουν καλή σχέση ή όχι. Τον φίλαθλο τον ενδιαφέρει τι είναι αυτό που βλέπει. Το ότι έκαναν μία κοινή δήλωση οι δυο τους μου αρέσει».
«Είναι τραγικό αυτό που συνέβη… Ας είναι όμως μια αρχή για να βγαίνουν δύο πρόεδροι που είναι αντίπαλοι σε έναν τελικό και να κάνουν μαζί δηλώσεις. Δεν πρέπει όμως να περιμένουμε να υπάρξει κι άλλος άτυχος άνθρωπος».