04.5
16:49

Έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα ο Αγγελόπουλος!

AEK1924.gr team
Έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα ο Αγγελόπουλος!

Με ανακοίνωση της η ΚΑΕ γνωστοποίησε ότι μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο, ο Μάκης Αγγελόπουλος επισκέφθηκε τα αποδυτήρια της ομάδας και έδωσε συγχαρητήρια σε όλους.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Τα αποδυτήρια της ΑΕΚ επισκέφθηκε μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο ο Μάκης Αγγελόπουλος.

Ο μεγαλομέτοχος της AEK B.C. συνεχάρει τον προπονητή και τους παίκτες για την πρόκριση στα ημιτελικά της Basket League. Μαζί του στα αποδυτηρία το «παρών» έδωσαν ο διευθύνων σύμβουλος, Χάρης Κουτάς και το μέλος του Δ.Σ., Δημήτρης Χιώτος.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement