
Οι Δημήτρης Μελισσανίδης και Ιβάν Σαββίδης βρίσκονται σε επικοινωνία, ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά στον τελικό του Σαββάτου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο άντρες επικοινώνησαν για δεύτερη φορά το βράδυ της Τετάρτης, σχετικά με τον τελικό.
Αυτό που θέλουν και οι δύο πλευρές είναι όλα να κυλήσουν ομαλά και το ενδιαφέρον να είναι στραμμένο στο αγωνιστικό κομμάτι.
Μάλιστα, δεν είναι καθόλου απίθανο να υπάρξει και κοινή τοποθέτησή τους πριν τον τελικό.