
Με ανακοίνωση της η ΚΑΕ γνωστοποίησε ότι μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο, ο Μάκης Αγγελόπουλος επισκέφθηκε τα αποδυτήρια της ομάδας και έδωσε συγχαρητήρια σε όλους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα αποδυτήρια της ΑΕΚ επισκέφθηκε μετά το τέλος του αγώνα με το Ρέθυμνο ο Μάκης Αγγελόπουλος.
Ο μεγαλομέτοχος της AEK B.C. συνεχάρει τον προπονητή και τους παίκτες για την πρόκριση στα ημιτελικά της Basket League. Μαζί του στα αποδυτηρία το «παρών» έδωσαν ο διευθύνων σύμβουλος, Χάρης Κουτάς και το μέλος του Δ.Σ., Δημήτρης Χιώτος.