
Ο Μάικλ Ντίξον φωτογραφήθηκε με τον πιστό φίλο της μπασκετικής ΑΕΚ και τραγουδιστή, Stan, μετά τη νίκη επί του Ρεθύμνου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Να υποστηρίζεις αυτούς που σε υποστηρίζουν στις καλές και τις κακές στιγμές. Αγάπη και εκτίμηση πάντα», έγραψε ο Αμερικανός στο Instagram, ανεβάζοντας την παρακάτω εικόνα.
Διαβάστε όλο το άρθρο