
Για τον τελικό του Βόλου κόντρα στην ΑΕΚ μίλησε ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ο τελικός δεν είναι το ίδιο ματς με το 3-0 του πρωταθλήματος, είχαμε δεχθεί το πρώτο γκολ από την ΑΕΚ στο πρώτο λεπτό, ήταν δύσκολο ματς για εμάς, είχαμε ευκαιρίες να ισοφαρίσουμε στο πρώτο ημίχρονο, στο δεύτερο μέρος μείναμε με 10 παίκτες, ήταν μια δύσκολη ημέρα για εμάς.
Η ΑΕΚ είναι σε καλή κατάσταση, απέκλεισε τον Ολυμπιακό, θα είναι δύσκολος ο τελικός, και για τις δύο ομάδες, έχουμε την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να κατακτήσουμε το τρόπαιο», είπε χαρακτηριστικά στη Nova.