27.4
10:36

Έπαιζε με θλάση ο Βράνιες, τραυματίας και ο Ντίντακ

Πένυ Μακρή
Έπαιζε με θλάση ο Βράνιες, τραυματίας και ο Ντίντακ

Ο Βόσνιος στόπερ αγωνίστηκε με πρόβλημα σε όλο το ματς κόντρα στον Ολυμπιακό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Με πρόβλημα στο στήθος αγωνιζόταν ο Όγκνιεν Βράνιες σε όλο το χθεσινό ματς του ημιτελικού Κυπέλλου κόντρα στον Ολυμπιακό.

Ο στόπερ της Ένωσης χτυπήθηκε στο πρώτο ημίχρονο στο στήθος, γεγονός που του προκάλεσε αιμόπτυση, και σήμερα υποβλήθηκε σε απεικονιστικό έλεγχο, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί θλάση δεξιού πνεύμονα.

Τραυματίας όμως ολοκλήρωσε τον αγώνα και ο Ντίντακ Βιλά ο οποίος έχει εξάρθρημα δακτύλου και θλαστικό τραύμα στο αριστερό του χέρι.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement