
Ο Γιάννης Ανέστης έκανε το λάθος και ο Ούγκο Αλμέιδα από φορ μετατράπηκε σε τερματοφύλακας για τις καθυστερήσεις της ρεβάνς του ημιτελικού κόντρα στον Ολυμπιακό και αποθεώθηκε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έζησε για να το κάνει κι αυτό. Ο Ούγκο Αλμέιδα στα τελευταία λεπτά των καθυστερήσεων φόρεσε τη φανέλα του Γιάννη Ανέστη και πήρε θέση στο τέρμα, μετά την αποβολή του βασικού γκολκίπερ της ΑΕΚ και τα πήρε… περίφημα.
Μάλιστα, ο Αλμέιδα αποθεώθηκε από τον κόσμο τόσο εντός αγωνιστικού χώρου, όσο και εκτός, κατά την έξοδο του από τα αποδυτήρια, με τον ίδιο να το χαίρεται με την ψυχή του.
Δείτε τα βίντεο: