
Ο Ντέμης Νικολαΐδης με ανάρτηση του στο Facebook συνεχάρη την ΑΕΚ για την πρόκριση, όχι όμως και για την απόδοση της και έριξε τα βέλη του στη συμπεριφορά του Όγκνιεν Βράνιες πριν το παιχνίδι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το ποστάρισμα του Ντέμη:
«Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την πρόκριση!
Το χειρότερο ματς που έχουμε δει από όλους. Ποδοσφαιριστές, προπονητές και διαιτητή. Εμείς παίξαμε για να μην αφήσουμε τον αντίπαλο να παίξει. Ο Ολυμπιακός μετά την αλλαγή των Ανσαριφάρντ και Καμπιάσο, άφησε το παιχνίδι στην τύχη. Για τον Βράνιες.. τι να πω. Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ δεν θα ήθελα να χλευάζουν τον αντίπαλο στα socialmedia, ούτε να χτυπούν εκτός φάσης.
Σε μία κακή χρονιά, η ΑΕΚ κατάφερε τους τελευταίους μήνες να δώσει χαρά στον κόσμο της.
Σε μας.»