
Ο Κώστας Γαλανόπουλος μίλησε μετά το τέλος του αγώνα στην κάμερα του Cosmote Tv, τονίζοντας ότι είναι χαρούμενοι για την πρόκριση της ομάδας στο τελικό του Κυπέλλου, ενώ χαρακτήρισε απίστευτη εμπειρία που αγωνίστηκε μπροστά σε τέτοιο κόσμο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κώστα Γαλανόπουλου στο Cosmote Tv:
«Το παιχνίδι ξεκίνησε σαν να μην είχε γίνει το πρώτο ματς. Δεν πήγε όπως θέλαμε, χάσαμε αλλά είμαστε χαρούμενοι με την πρόκριση».
Για το τι του ζήτησε ο προπονητής του: «Μου ζήτησε να μπω και να κλείσω χώρους».
Για την εμπειρία να αγωνίζεται στα ημιτελικά του Κυπέλλου: «Απίστευτη εμπειρία γιατί ήταν μπροστά σε τόσο κόσμο».