
Διαβάστε τι έγραψε ο Χρήστος Αραβίδης στα social media, μετά τη νίκη επί του Λεβαδειακού, αλλά και ενόψει του ντέρμπι του ημιτελικού Κυπέλλου κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Εχθρός του καλού, είναι πάντα το καλύτερο… γι’αυτό προσπαθούμε άλλωστε… ο στόχος επετεύχθη, τα μάτια όλων στραμμένα τώρα… στο πιο κρίσιμο παιχνίδι της χρονιάς… σας θέλουμε όλους κοντά μας, εσείς είστε η δύναμη αυτής της ομάδας…», έγραψε στο instagram ο επιθετικός της ΑΕΚ.
Διαβάστε όλο το άρθρο