24.4
07:45

Αλμέιδα: «Είμαστε στα πλέι οφ»

AEK1924.gr team
Αλμέιδα: «Είμαστε στα πλέι οφ»

Ο Πορτογάλος πήρε ξανά χρόνο συμμετοχής, μπαίνοντας ως αλλαγή στην αναμέτρηση κόντρα στον Λεβαδειακό και έστειλε το δικό του μήνυμα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Καλή νίκη. Είμαστε στα πλέι οφ. Και είναι πολύ καλό που έπαιξα ξανά», έγραψε στα social media

almeida-insta

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement