
Ο υφυπουργός απαγόρευσε την μετακίνηση οπαδών της ΑΕΚ στη Λιβαδειά, ωστόσο όσοι ζουν εκεί, αλλά και εκείνη των… περιχώρων, βρήκαν τον τρόπο να στηρίξουν την ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, Ενωσίτες, περίπου 20-30, προς το παρόν, έχουν ανέβει στο βουνό πίσω από το γήπεδο και τραγουδούν συνθήματα.
Μάλιστα, όσοι ήταν και πέρσι εκεί και φιλοξενήθηκαν στα μπαλκόνια των σπιτιών που βρίσκονται στο βουνό, επέστρεψαν φέτος με γλυκά στα χέρια για να ευχαριστήσουν τους ανθρώπους για τη φιλοξενία.
Να θυμίσουμε ότι ο Κομπότης δεν άνοιξε εκδοτήρια στο δημοτικό στάδιο της Λιβαδειάς και ως εκ τούτου,στο γήπεδο βρίσκεται ελάχιστος κόσμος, που έχει μπει με προσκλήσεις.