
Ο Δημήτρης Κολοβέτσιος μίλησε για τον αγώνα της ΑΕΚ κόντρα στον Λεβαδειακό, τονίζοντας ότι αυτός και οι συμπαίκτες του είχαν λάθος νοοτροπία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε ένα σωματείο όπως η ΑΕΚ που σε κάθε παιχνίδι στόχος είναι να κερδίζει, αλλά και να παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο. Η σημερινή μας νοοτροπία ήταν λάθος. Θα συγκεντρωθούμε στο ματς με τον Ολυμπιακό για να πάρουμε την πρόκριση», τόνισε αρχικά στην κάμερα της Nova και συνέχισε:
«Νομίζω ναι. Στο ημίχρονο είπαμε κάποια πράγματα, όπως να παίξουμε πιο συγκεντρωμένα και να είμαστε πιο δυνατοί στις μονομαχίες γιατί ξέραμε ότι η Λιβαδειά θα πήγαινε 100%. Ήταν παιχνίδι ζωής ή θανάτου».