
Το εκδοτήριο στον σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» θα παραμείνει ανοιχτό για την εξυπηρέτηση του κοινού
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι φίλοι της Ένωσης που δεν έχουν προλάβει ακόμη να προμηθευτούν το εισιτήριο τους για τον επαναληπτικό του κυπέλλου Ελλάδος με τον Ολυμπιακό την Τετάρτη, θα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια και την Κυριακή καθώς το εκδοτήριο στον σταθμό του ΗΣΑΠ «Ειρήνη» θα είναι ανοιχτό.
Πηγή φωτογραφίας: ΠΑΕ ΑΕΚ – INTIME