
Κυκλοφορούν την Τετάρτη το πρωί και απ’ τα εκδοτήρια τα «μαγικά χαρτάκια» του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα εισιτήρια για το δεύτερο παιχνίδι της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Ολυμπιακό, είχαν ξεκινήσει ηλεκτρονικά να πουλιούνται μετά το τέλος του παιχνιδιού στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί 10.000 εισιτήρια, δείχνοντας την δίψα του κόσμου να στηρίξει την ομάδα σε ένα τόσο κρίσιμο παιχνίδι, που θα την στείλει στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Από αύριο (19/04) θα ξεκινήσουν να πουληθούν και απ’ τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ, συγκεκριμένα απ’ τον σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη», απ’ τις 10:0 έως τις 17:00 και θα λειτουργήσουν και το Σαββατοκύριακο.
Την ημέρα του αγώνα (Τετάρτη 26/04) τα εκδοτήρια θα λειτουργήσουν ως εξής:
1)Εκδοτήριο σταθμός ΗΣΑΠ «Ειρήνη» από τις 10:00 έως και 15΄μετά την έναρξη του αγώνα.
2)Εκδοτήριο Λ. Κύμης από τις 15:00 έως και 15’ μετά την έναρξη του αγώνα
3)Εκδοτήριο θύρας 12 από τις 15:00 έως και 30’ μετά την έναρξη του αγώνα