
Φίλοι της Ένωσης γιόρτασαν ψήνοντας επί της Λεωφόρου Δεκελείας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πάνω από 50 φίλοι της ΑΕΚ βρέθηκαν έξω από την Στρούγκα της Νέας Φιλαδέλφειας όπου γιόρτασαν το Πάσχα ψήνοντας και τραγουδώντας παράλληλα για την Ένωση. Μάλιστα περαστικοί περνούσαν για τις ευχές με πρώτη και καλύτερη απ’ αυτές αυτή της επιστροφής στο γήπεδο της «Αγιάς Σοφιάς».
