
Οι οργανωμένοι οπαδοί της Ολιμπίκ Μαρσέιγ έδειξαν την στήριξη τους στην ΑΕΚ κατά τη χθεσινή αναμέτρηση της ομάδας τους με την Σαιντ Ετιέν
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι φίλαθλοι της Μαρσέιγ ευχαριστήθηκαν και με το παραπάνω χτες την ομάδα τους καθώς επικράτησε της Σαιντ Ετιέν με 4-0. Πάντως δεν ξέχασαν να στηρίξουν την ΑΕΚ ανεβάζοντας για όλη τη διάρκεια του αγώνα, κιτρινόμαυρο πανό με το μήνυμα «γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια».