16.4
09:18

Αραβίδης: «Ευχαριστώ τον θεό για όσα μου έχει χαρίσει…»

AEK1924.gr team
Αραβίδης: «Ευχαριστώ τον θεό για όσα μου έχει χαρίσει…»

Ο Χρήστος Αραβίδης έστειλε το δικό του ευχετήριο μήνυμα λόγω της Ανάστασης του Ιησού Χριστού, μέσω της προσωπικής του σελίδας στα social media.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δείτε την δημοσίευση του Χρήστου Αραβίδη:

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement