
Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος μίλησε μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του μέχρι το 2020 και τόνισε ότι όλα όσα του προσφέρει η ΑΕΚ θα τα ανταποδώσει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση, στον προπονητή μου και στους συμπαίκτες μου που χάρηκαν αυτή την ανανέωση πιο πολύ κι από εμένα. Είναι λογικό να με έχει αγγίξει συναισθηματικά αυτή η πρωτόγνωρη στήριξη στο πρόσωπό μου και θα το ανταποδώσω», τόνισε χαρακτηριστικά στο www.aekfc.gr.