
Παρακολουθήσαν τον άλλο ημιτελικό του Κυπέλλου οι παίκτες και το τεχνικό τιμ της ΑΕΚ, που είχαν καταλύσει στο ξενοδοχείο απ’ το απόγευμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει αύριο (13/04) τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης» για τον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, με αποτέλεσμα να αποσυρθούν απ’ το απόγευμα της Μ. Τετάρτης στο ξενοδοχείο της Αττικής Οδού.
Όπως ήταν αναμενόμενοι όλη η αποστολή μαζί με το τεχνικό τιμ της ομάδας, στήθηκαν μπροστά απ’ την τηλεόραση και παρακολούθησαν τον άλλον ημιτελικό του Κυπέλλου, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ στην Λεωφόρο (2-0).