11.4
08:48

Η ΑΕΚ ενώνει Περισσό – Πευκάκια με το γήπεδο με ένα δρόμο!

AEK1924.gr team
Advertisement

Στόχος του Δικεφάλου, σύμφωνα με τα όσα είπε ο Δημήτρης Ανδριόπουλος στη χθεσινή συνάντηση με την αντιπολίτευση του δήμου της Νέας Φιλαδεέλφειας, είναι να ενώσει τον Περισσό και τον σταθμό του μετρό με το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά και να γίνει περιπατόδρομος από τον σταθμό στα Πευκάκαι μέχρι την «Αγιά Σοφιά», επιχειρηματολογώντας γιατί δεν χρειάζονται περισσότερες θέσεις πάρκινγκ.

Στα ψηλά γράμματα πέρασε το θέμα της υπογειοποίησης και έχει να κάνει με το ακράδαντο πιστεύω του Δημήτρη Ανδριόπουλου για τη Νέα Φιλαδέλφεια, που θα αλλάξει εντελώς πρόσωπο με την κατασκευή του γηπέδου και λόγω της υπογειοποίησης, το οποίο το χαρακτήρισε έργο πνοής λέγοντας ότι η διαφωνία του δημάρχου θα έπρεπε να εντοπίζεται στο αίτημα για ακόμα μεγαλύτερη υπογειοποίηση, αλλά και στην εξυπηρέτηση από τους σταθμούς Μετρό στον Περισσό και τα Πευκάκια.

Επιχειρηματολογώντας γιατί δεν χρειάζονται περισσότερες θέσεις πάρκινγκ για το γήπεδο προκειμένου να ωθείται ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα μέσα σταθερής τροχιάς επανέφερε την προοπτική ενός έργου που όντως θα αλλάξει όλη την εικόνα της περιοχής.

«Ο στόχος μας είναι ο δρόμος από τον Περισσό και το σταθμό του Μετρό μέχρι το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας, αλλά και από τον σταθμό στα Πευκάκια που επίσης εξυπηρετεί την πρόσβαση να γίνει ο πιο ωραίος περιπατόδρομος της Αθήνας» είπε ο κ. Ανδριόπουλος υπονοώντας την πεζοδρόμηση που θα αρχίζει από το εργοστάσιο της Μπριτάνια παράλληλα με τον δρόμο και θα φτάνει μέχρι τον Περισσό. Πρόκειται για την περίφημη «Λεωφόρο μνήμης και ιστορίας» για την οποία παλαιότερα είχε μιλήσει ο Μελισσανίδης και που ο σκοπός τους είναι να ξεκινήσει μετά την κατασκευή του γηπέδου.

Μάλιστα ο πρώην δήμαρχος της Νέας Φιλαδέλφειας, Παντελής Γρεντζελιάς, που επίσης ήταν παρών στη συνάντηση έδειξε να το γνωρίζει πολύ καλά και στην αναφορά του Δημήτρη Ανδριόπουλου το μόνο που παρατήρησε ήταν ότι ένα κομμάτι αυτής της διαδρομής αφορά τον Δήμο Νέας Ιωνίας.

«Και έναν και δύο Δήμους να αφορά αυτό το έργο, όλα είναι θέμα δημιουργικής συζήτησης προκειμένου να βελτιώσουμε την εικόνα της περιοχής αλλά και να κάνουμε καλύτερη τη ζωή των κατοίκων. Η Φιλαδέλφεια είναι επιβαρυμένος Δήμος, δεν μπορεί να αντέξει την είσοδο 3.000 αυτοκινήτων για έναν αγώνα και όλα θα γίνουν πολύ καλύτερα ειδικά αν αποτελέσει προτεραιότητα για την κυβέρνηση η επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό που θα κάνει το γήπεδο προσβάσιμο από παντού» του απάντησε ο Δημήτρης Ανδριόπουλος.

Και μάλιστα ο Γρεντζελιάς ανταπάντησε ότι… «για θετικό ανέφερα ότι εμπλέκεται και ο Δήμος Νέας Ιωνίας, στα υπέρ της ΑΕΚ είναι αυτό».

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News

Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook

Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram

Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube

Βρείτε το AEK1924 στο TikTok

Ακολούθησε το AEK1924 στο Twitter

Advertisement