
Φειγ βολάν υπέρ της ανέγερσης της «Αγιάς Σοφιάς» πέταξαν πάνω από 150 φίλοι της ΑΕΚ έξω απ’ τον λευκό πύργο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πάνω από 150 φίλοι της ΑΕΚ βρέθηκαν σήμερα το πρωί έξω από τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης και αφού ειρηνικά τραγούδησαν συνθήματα υπέρ της ανέγερσης του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, πέταξαν φέιγ βολάν τα οποία έγραφαν: «Η υπομονή μας τελείωσε, γήπεδο τώρα!».