02.4
18:41

Χιμένεθ: «Στενάχωρη μέρα για όλους μας…»

Κώστας Κοσικίδης
Χιμένεθ: «Στενάχωρη μέρα για όλους μας…»

Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε στην κάμερα της Nova, μετά το τέλος του παιχνιδιού, τονίζοντας ότι η σημερινή είναι μια στενάχωρη μέρα για όλη την ομάδα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μανόλο Χιμένεθ στην κάμερα της Nova:

«Δυστυχώς χαρίσαμε το α’ μέρος στον Παναθηναϊκό. Στο β’ κάναμε αυτό που έπρεπε, βάλαμε 2 γκολ και γυρίσαμε τον αγώνα. Δυστυχώς στο τέλος δεχθήκαμε το γκολ για το 3-2. Πολύ στενάχωρη μέρα για όλους μας.

Κάποια μέρα θα χάναμε. Κάποτε θα χάναμε. Σίγουρα όλοι κοιτάνε σε τέτοια περίπτωση την 11άδα».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement