
Ο Αντώνης Αντωνίου ήταν καλεσμένος του Ντέμη Νικολαΐδη και του Αλέξη Σπυρόπουλο στο «Ντεμοτεχνίο» του ΣΠΟΡ FM, με τον γνωστό Ενωσίτη ηθοποιό να αποκαλύπτει ότι ματαίωσε την παράσταση του για να δει το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Αντώνης Αντωνίου στο «Ντεμοτεχνείο»:
«Στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ματαίωσα την παράσταση και είδα το ματς!
Έκανα την αμαρτία αυτή, αλλά ήθελα να δω μια φορά ένα μεγάλο παιχνίδι.
Ήθελα πολύ να δω ένα ντέρμπι. Βέβαια, ακόμη και όταν έχω παράσταση ρωτάω στα διαλείμματα να μάθω τι γίνεται»!