19.3
19:55

Πήγε Ισπανία ο Χιμένεθ

Κώστας Κοσικίδης
Πήγε Ισπανία ο Χιμένεθ

Ο Μανόλο Χιμένεθ αναχώρησε για την πατρίδα του, ώστε να εκμεταλλευτεί το ρεπό της ομάδας κοντά στην οικογένεια του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Ισπανός τεχνικός έδωσε τετραήμερη άδεια στους ποδοσφαιριστές, λόγω της διακοπής του πρωταθλήματος για τα παιχνίδια των Εθνικών, για να φορτώσουν τις μπαταρίες τους για τα επόμενα εναπομείναντα παιχνίδια του πρωταθλήματος.

Αρκετοί παίκτες της ΑΕΚ, αναχώρησαν για τις ιδιαίτερες πατρίδες τους, ενώ κάποιοι άλλοι οργάνωσαν εκδρομή είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό, αναχωρώντας όλοι από σήμερα.

Το ίδιο έκανε και ο Μανόλο Χιμένεθ, όπου αναχώρησε για την πατρίδα του, ώστε να εκμεταλλευτεί το τετραήμερο ρεπό του, κοντά στην οικογένεια του.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement