
Η ΑΕΚ εκπροσωπείται από τρεις αθλητές της στην Εθνική ομάδα Χάντμπολ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τη Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017 στο γήπεδο χάντμπολ στην αίθουσα «Γ. Κασιμάτης» του ΟΑΚΑ και ώρα 18:30-20:30 θα πραγματοποιηθεί προπόνηση Εθνικής Ανδρών υπό τις οδηγίες του Ομοσπονδιακού Προπονητή Νίκου Γραμματικού.
Οι 18 αθλητές που κλήθηκαν είναι οι: Τσιλιμπάρης, Τσακνής, Παπαδιονυσίου, Κωστακίδης, Καραμπουρνιώτης, Λαδάκης (ΙΕΚ ΞΥΝΗ Ν.Ι.), Αραπακόπουλος, Μωραΐτης, Ζαμπούνης, Μυλωνάς, Μπάγιος, Τζηράς (ΑΣΕ Δούκα), Μισαηλίδης (Διομήδης Άργους), Νικολαϊδης, Αντωνιάδης, Συγγάρης (ΑΕΚ), Κρητικός, Παπαπούλιος (Πανελλήνιος)