
Ο Ηλίας Χατσίκας εγχειρίστηκε σήμερα το πρωί με επιτυχία και μίλησε μετά την επέμβαση στο aek-handball.gr, τονίζοντας ότι όλα πήγαν καλά και θέλει να βρεθεί δίπλα στην ομάδα, στο αυριανό αγώνα της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στο «aek-handball.gr» ο Ηλίας Χατσίκας:
«Όλα πήγαν καλά και τώρα θα αρχίσει μια δύσκολη περίοδος αποκατάστασης. Θα τα δώσω όλα για να είναι έτοιμος για την ερχόμενη περίοδο. Θέλω να βρεθώ δίπλα στην ομάδα, στον αυριανό αγώνα μας».